Порядок ведення діловодства із зверненнями громадян, в т.ч. із письмовими, детально визначений Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян. В даному розділі розкриваються організаційні питання роботи із письмовими зверненнями. Умовно роботу із письмовими зверненнями можна поділити на такі стадії: Прийом та попередня обробка листів громадян. Розсилка звернень із дорученнями відповідним виконавцям та наступний контроль за їх вирішенням і надісланням обґрунтованих та своєчасних відповідей заявникам. Прийом та попередня обробка листів громадян включає: • перевірку правильності доставки листів громадян: в разі виявлення невідповідності листів адресату вони пересилаються за належністю; • реєстрацію звернень в незалежності від використання журнальної чи комп'ютерної форми реєстрації звернення перед реєстрацією перевіряються на повторність, присвоюється реєстраційний номер; • подання на доповідь посадов
... Читати далі »