Понеділок, 23.06.2025, 06:57
Міністерство юстиції України
Головне управління юстиції у Львівській області

Кам'янка-Бузьке районне управління юстиції

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Напрямки роботи управління юстиції
Доступ до публічної інформації
Реєстр об'єднань громадян
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 226
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу
 
Головна » 2014 » Лютий » 12 » РОБОТА З ПИСЬМОВИМИ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН
12:51
РОБОТА З ПИСЬМОВИМИ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН
Порядок ведення діловодства із зверненнями громадян, в т.ч. із письмовими, детально визначений Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян. В даному розділі розкриваються організаційні питання роботи із письмовими зверненнями.
Умовно роботу із письмовими зверненнями можна поділити на такі стадії:
 Прийом та попередня обробка листів громадян.
 Розсилка звернень із дорученнями відповідним виконавцям та наступний контроль за їх вирішенням і надісланням обґрунтованих та своєчасних відповідей заявникам.
Прийом та попередня обробка листів громадян включає:
• перевірку правильності доставки листів громадян: в разі виявлення невідповідності листів адресату вони пересилаються за належністю;
• реєстрацію звернень в незалежності від використання журнальної чи комп'ютерної форми реєстрації звернення перед реєстрацією перевіряються на повторність, присвоюється реєстраційний номер;
• подання на доповідь посадовим особам, до повноважень яких належить розгляд звернень громадян, при цьому в разі необхідності працівники, на яких покладено роботу із зверненнями громадян, додають необхідні матеріали за конкретними зверненнями, дають усні роз'яснення.
Після повернення звернень з резолюціями вони розсилаються відповідним виконавцям. В разі необхідності працівники, на яких покладено роботу із зверненнями громадян, готують проект резолюції і повертають відповідному керівнику.
Якщо доручення дано кільком посадовим особам, головним виконавцем є особа, зазначена у дорученні першою, якщо в документа не обумовлено інше. Для виконання доручення їй надається право скликати інших виконавців і координувати їх роботу (Примірна інструкція з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади затверджена Постановою Кабміну №1153 від 17.10.97р).
Для здійснення контролю за вирішенням звернення, контрольні картки можна розташувати в хронологічному порядку або за суб'єктами виконання.
Зняття з контролю, як правило, відбувається після одержання відповіді виконавця. В разі, якщо відповідь містить будь-яку обіцянку чи посилання на виконання доручення в майбутньому і не є остаточною, вона залишається на додатковому контролі.
Остаточне зняття звернення з контролю здійснює керівник, який приймав рішення про контроль та давав відповідні доручення щодо вирішення звернення.
Переглядів: 637 | Додав: ruslana | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2025
Пошук
Календар
«  Лютий 2014  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Архів записів
Корисні посилання

Головне управління юстиції у Львівській області

Президент України

Верховна Рада України

Урядовий портал

Верховний Суд України

Головдержслуба України

Офіційний Вісник України

Міністрество юстиції
© 2012 Кам'янка-Бузьке районне управління юстиції