Найближчим часом органи виконавчої влади України розпочнуть використання системи електронного документообігу із застосуванням цифрового підпису. Порядок роботи з електронними документами через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади з використанням електронного цифрового підпису затвердило Міністерство юстиції. Відповідний наказ підписав Міністр юстиції Олександр Лавринович.
Наказ розроблено на виконання розпорядження Кабінету Міністрів «Питання впровадження системи електронної взаємодії органів виконавчої влади». Вказаним урядовим актом Міністерство юстиції було визначено головним розробником порядку роботи з електронними документами через систему з використанням електронного цифрового підпису.
Розроблений Мін‘юстом Порядок встановлює загальні правила створення, відправлення, передавання, одержання, оброблення, використання та зберігання електронних документів та електронних копій паперових документів, на які на
... Читати далі »