Постановою Кабінету Міністрів України №868, що набула чинності з 12 лютого 2014 року передбачено вдосконалення процедури державної реєстрації права власності на реконструйоване нерухоме майно.
Так, траплялися випадки, коли після проведення реконструкції житлового будинку власник мав оформляти речове право на земельну ділянку, на якій знаходиться будинок.
Відсутність відповідного документа перешкоджала проведенню державної реєстрації права власності на реконструйований об’єкт нерухомості. Крім того, положеннями нормативно-правових актів також висувалася вимога присвоєння відповідному об’єкту нерухомого майна адреси. Разом з тим, у більшості випадків реконструкція об’єкта нерухомості не тягне за собою зміни його адреси.
Нововведеннями у сфері державної реєстрації прав встановлено, що документ, який посвідчує речове право на земельну ділянку, повинен подаватися у випадку, якщо реконструкція об’єкта нерухомого майна проведена зі зміною зовнішніх геометричних розмірів фундаменту в плані. Якщо ж у результаті реконструкції розміри не були змінені, особа не зобов’язана подавати документи на землю.
Крім того, документ, який підтверджує присвоєння об'єкту нерухомого майна адреси подається, коли в результаті реконструкції об’єкта нерухомого майна його адреса змінилася. Фактично це звільнило людину від обов’язку зайвий раз звертатися до органу місцевого самоврядування за підтвердженням його адреси або присвоєнням нової.
Начальник ВДРРПнНМ Сирко Г.Я.
|